Klik - her eller under teksten for at komme videre!

Dag 1, lørdag den 27. april:
Sonja og Kjeld har valgt at køre til Vamdrup i egen bil evt. sammen med et par andre i bilen.
Her foretages omstigning til Gislev bus, mens bilen bliver stående i Vamdrup til hjemkomsten 6 dage senere.

Udrejse fra Danmark
. Vi forlader Danmark og kører gennem Tyskland til overnatning på et godt hotel i Holland.

Dag 2, søndag den 28. april:
Turen køres i 5* bus. Vi sejler med MS Modigliani fra Croisi Europe.

Diamanthovedstaden Antwerpen.
Fra Holland kører vi til Belgiens næststørste by Antwerpen, hvor størstedelen af verdens rådiamanter ender. Her er der tid til en byrundtur i den smukke middelalderby, inden vi sidst på eftermiddagen går om bord på skibet. Velkomstdrink i skibets restaurant. Skibet ligger i Antwerpen natten over.

Dag 3, mandag den 29. april:
Ad kanaler og sluser til Rotterdam
. Vi har god tid til at indtage morgenmaden og slapppe af i forårssolen på dækket eller i de hyggelige saloner, imens vi nyder udsigten. Sidst på eftermiddagen ankommer vi til Europas største havneby Rotterdam. Denne aften er der gallamiddag om bord. Ophold i Rotterdam natten over.

Dag 4, tirsdag den 30. april:
Syv millioner løgblomster i Keukenhof
. Vi forlader Rotterdam og sejler til Utrecht, hvortil vi ankommer ved frokosttid. Om eftermiddagen kører vi til verdens største blomsterpark Keukenhof. Denne udflugt er inkluderet dog ekslusiv entré på ca. € 18. Herefter til Amsterdam, hvor krydstogtskibet har lagt til i mellemtiden. Middag om bord på skibet.
Om aftenen er der mulighed for at deltage i en lystur gennem Amsterdam. Kr. 160, bestilles sammen med rejsen.

Dag 5, onsdag den 1. maj:
Morgenmad om bord før vi siger farvel til skibet. Vi kører gennem Tyskland med ankomst til Danmark først på aftenen. Hjemkomst til Vamdrup: kl. 19:40

MS Modigliani, der er et nydeligt skib med 2 dæk fra det franske rederi Croisi Europe, udstyret med restaurant, lounge, bar, lille butik og soldæk med liggestole. Der er aircondition på hele skibet. Skibet er bygget i 2001 og renoveret i 2011 og har plads til 159 passagerer.